YouTube Reels. մրցակցային առավելության նոր հնարավորություն

YouTube-ն աշխատում է նոր վիդեոֆորմատի ստեղծման վրա, որը կոչվում է Reels և նման է լինելու այլ սոց. ցանցերի «պատմություններին» (stories)։ Նոր ֆունկցիան հասանելի է լինելու YouTube-յան այն ալիքների հեղինակներին, ովքեր ունեն 10.000-ից ավելի հետևորդներ։ Ինչպես տեղեկացնում է TechCrunch-ը` Reels-ը հնարավորություն...

Շարունակել կարդալ →

Այլընտրանքային լրահոս և նոր հնարավորություններ Ֆեյսբուքում

Ամեն անգամ, երբ Ֆեյսբուքը որևէ փոփոխություն, նորամուծություն է կատարում լրահոսում (newsfeed) և դրա ալգորիթմներում, լսարանի առաջին արձագանքը խուճապն է։ Այդպիսի հերթական ալիքը բարձրացավ, երբ ֆեյսբուքը սկսեց փորձարկել լրահոսի նոր տեսակ՝ այլընտրանքային լրահոս (Explore Feed)։ Ինչպես անունը հուշում է՝ այս գործիքը...

Շարունակել կարդալ →

Ինչպե՞ս ստեղծել որակյալ կոնտենտ

Google-ի յուրաքանչյուր թարմացումից հետո պարզ է դառնում, թե որքան կարևոր է որակյալ կոնտենտի դերը կայքերում: Ինչպե՞ս տարբերել որակյալ կոնտենտն անորակից և ի՞նչ կտա դա մեզ: Որոնողական համակարգերում Ձեր կայքի դիրքը որոշելու համար Google-ը հաշվի է առնում մի շարք գործոններ: Դրանցից են՝...

Շարունակել կարդալ →

Ինչպես մշակել կոնտենտ ռազմավարություն

Սկզբնաղբյուրը՝ ArmContent: Ինտերնետ մարքեթինգի ուղղություններից ամենաարագ զարգացողը և արդիականը կոնտենտ մարքեթինգն է: Շատ գործարարներ արդեն գիտակցում են դրա կարևորությունը, իսկ որոշներն արդեն սկսել են կիրառել այն: Իսկ ինչի՞ց է պետք սկսել, ու՞ր գնալ, ե՞րբ և ի՞նչ անել ... այս ամենը խիստ կախված է Ձեր...

Շարունակել կարդալ →

Ի՞նչ է SEO-ն: Մի փոքր տեսություն և մանրամասներ

Որոնողական համակարգերի օպտիմալացում (SEO): Ինչպես ասում են՝ դեպի կայք տանող ամենակարճ ճանապարհն անցնում է որոնողական համակարգերով: Որոնման արդյունքների էջերում (SERP- search engine results page) հայտնվում են այն կայքէջերը, որոնք որոնողական համակարգերի կողմից դասակարգվում են որպես առավել նպատակահարմար (relevant) որոնողին...

Շարունակել կարդալ →

Կոնտենտ մարքեթինգ. էֆեկտիվ վիզուալ կոնտենտի 6 տեսակ

Սկզբնաղբյուրը՝ ArmContent | Բլոգ ինտերնետ մարքեթինգի մասին: Եթե Դուք պատրաստվում եք ինտերնետ-մարքեթինգային արշավ սկսել, պետք է հստակ իմանաք, թե կոնտենտի որ տեսակն է ավելի գրավիչ Ձեր թիրախային լսարանի համար: Տեքստային կոնտենտը եղել է և մնում է կոնտենտ մարքեթինգի անբաժանելի մասը,...

Շարունակել կարդալ →

Բլոգում գրառման իդեալական կառուցվածքը և բաղադրիչները (ԻՆՖՈԳՐԱՖԻԿԱ)

Սկզբնաղբյուրը՝ ArmContent | Բլոգ ինտերնետ մարքեթինգի մասին: Այսօր բիզնեսի ցանկացած ոլորտում ինտերնետ մարքեթինգի մասնագետները բախվում են նույն խնդրին. ինֆորմացիայի ահռելի հոսքի մեջ ինչպե՞ս գրավել ընթերցողի ուշադրությունը և ստիպել նրան, որ այցելի իրենց կազմակերպության կայքը: Այդ նպատակով շատ կազմակերպություններ իրենց պաշտոնական կայքում ստեղծում...

Շարունակել կարդալ →

Հարց ու պատասխան թվային մարքեթինգի վերաբերյալ Facebook-ի ուղիղ եթերում

Շարունակել կարդալ →