Օնլայն վաճառքների 70% աճ Roberto Piraloff-ի համար Covid-19 համավարակի պայմաններում

50%

օնլայն պատվերների քանակի աճ

150%

կայք այցելությունների աճ

70%

սոց մեդիա արշավներից օնլայն վաճառքների աճ

1121%

ստացվող հաղորդագրությունների քանակի աճ

Կազմակերպության մասին

1991 թվականին հիմնադրված Roberto Piraloff ընկերությունը զբաղվում է կոշիկի արտադրությամբ, ինչպես նաև կոշիկի, հագուստի և աքսեսուարների մանրածախ վաճառքով։ Այն տեղական շուկայում առաջատար ապրանքանիշ է, որն առաջարկում է տղամարդկանց և կանանց նորաձևության բարձրորակ իրեր։ Ընկերությունն ունի խանութ-սրահների ցանց Երևանում, ինչպես նաև կոշիկների և այլ աքսեսուարների օնլայն խանութ: 

Roberto Piraloff-ն այլ ընկերությունների նման նույնպես տուժեց COVID-19 համավարակի և դրա սահմանափակումների հետևանքով։ 2020 թվականի մարտի 17-ին Հայաստանի կառավարության հայտարարած արտակարգ դրության պայմաններում ընկերությունը ստիպված էր փակել բոլոր խանութ-սրահներն ու վաճառքը տեղափոխել թվային հարթակ։ Հաշվի առնելով այն փաստը, որ մարդիկ ավելի շատ ժամանակ էին անցկացնում սոց․ ցանցերում նորություններին հետևելու, զվարճանալու, ընկերների և ընտանիքի անդամների հետ կապի մեջ լինելու համար, DMS-ը որոշեց օգտագործել սոց․ մեդիա մարքեթինգի (SMM) գործիքները՝ կայքի այցելուների քանակն ու վաճառքները մեծացնելու համար։

Խնդիրներ

Խթանել օնլայն վաճառքը

COVID-19 համավարակը փոխեց շատ ընկերությունների բնույթն ու աշխատանքային մեթոդները: Մանրածախ վաճառքի ոլորտում օնլայն գնումները դարձան վաճառքի գոնե որոշ մասի պահպանման միակ մեթոդը: Այսպիսով, մեր թիմի գլխավոր խնդիրն էր խթանել Roberto Piraloff-ի օնլայն վաճառքը։ Հիմնական առաջադրանքներն էին՝

  1. ներկայացնել Roberto Piraloff-ի օնլայն խանութը,
  2. վաճառել ապրանքներ։

Roberto Piraloff-ի հաճախորդները և օնլայն գնումների հետ նրանց ունեցած փորձը խիստ բազմազան են։ Այսպիսով, կար լրացուցիչ աշխատանքի կարիք․ ներկայացնել ինչպես կատարել օնլայն գնում (օրինակ՝ դրույթներ և պայմաններ, առաքում և այլն)։

Լուծումներ

Մեր թիմի առաջին քայլը սոց․ մեդիա ռազմավարության մշակումն էր Facebook-ի և Instagram-ի համար, որը ներառում էր հրապարակումների ստեղծում (դիզայն և տեքստերի մշակում), տեղադրում և գովազդի կառավարում։ 

DMS-ն օգնեց Roberto Piraloff-ին ստեղծել և առաջխաղացնել զեղչեր, առաքման հատուկ տարբերակներ, նաև վիրտուալ ուղեցույց, որը ներկայացնում էր, ինչպես կատարել օնլայն գնումներ։ Ուղեցույցը տարածվեց արագ հաղորդագրությունների Viber և Whatsapp հավելվածների (ամենատարածվածները Հայաստանում) միջոցով, որպեսզի յուրաքանչյուր հաճախորդ ստանա աջակցություն գնման բոլոր փուլերում։ Այս հաղորդագրությունների հարթակները թույլ տվեցին նաև ունենալ ուղիղ շփում թիրախային լսարանի հետ և անհատական մոտեցումն օգնեց այցելուներին և ապագա հաճախորդներին դարձնել գնորդ։ 

Օնլայն խանութն առաջխաղացնելու համար, մենք տեղադրեցինք հետևյալ գովազդները. 

  • Carousel ads;
  • Shopping catalogues;
  • Գովազդ story-ներում․ Facebook և Instagram;
  • Conversion ads.

Թիրախավորման սկզբնական ռազմավարությունն էր օգտագործել դեմոգրաֆիկ գործոնները, ինչպիսիք են տարիքն ու սեռը, քանի որ Roberto Piraloff-ն առաջարկում է լայն տեսականի և յուրաքանչյուր ոք, անկախ տարիքից և սեռից, կարող է գտնել այն, ինչ փնտրում է։ 

DMS-ը գործի դրեց նաև վերաթիրախավորումը․ գնում կատարելու համար նորից կայք ուղղորդել այն մարդկանց, ովքեր նախկինում ապրանքն ավելացրել էին զամբյուղում, բայց գնում չէին կատարել։ Որպես լրացուցիչ խթան մենք ներկայացնում էինք նաև գնված ապրանքին լրացնող իրեր։ 

Cross-selling և up-selling ցույց տվեցին, որ գերազանց մեթոդներ են Roberto Piraloff-ի օնլայն վաճառքները մեծացնելու համար: 

Արդյունքներ 

Արտակարգ դրության սկզբից մինչև մայիսի 20-ը, DMS-ի սոց․ մեդիա արշավներն ու գովազդները ցույց տվեցին․ 

  • ստացվող հաղորդագրությունների քանակի 1121% աճ, 
  • օնլայն պատվերների քանակի 50% աճ,
  • սոց մեդիա արշավներից օնլայն վաճառքների 70% աճ,
  • կայք այցելությունների 150% աճ
  • մենք գրանցեցինք այս արդյունքները՝ գովազդային բյուջեն ավելացնելով ընդամենը 10%-ով։
Կիսվել