Մեր հաճախորդների գրանցած արդյունքները

Թվերն ավելի տպավորիչ են, քան խոսքերը: Ձեզ ենք ներկայացնում մեր վերջին աշխատանքների արդյունքները։

case_studies
Էջի արդյունավետ ակտիվացում Chatbot-ի միջոցով․ Երևան տոնավաճառ

2022-ին տոնավաճառում բացվեց կահույքի առաջին մեծ մասնագիտացված սրահը, որտեղ ներկայացված են ոլորտի բազմաթիվ հայտնի բրենդեր: Տոնավաճառի նոր կահույքի սրահի բացման մասին տեղեկացվածության բարձրացման գործը վստահված էր մեզ։

Մանրամասն
case_studies
Rossia Mall․ Ֆեյսբուքյան էջի հետևորդների լոյալության բարձրացում Chatbot-ի միջոցով

Rossia Mall-ը Երևանի կենտրոնում տեղակայված բազմաֆունկցիոնալ մոլ է, որի 7 հարկերում հնարավոր է գտնել ամեն ինչ ընտանեկան ժամանցի համար։ 2022 թվականին Rossia Mall-ի ֆեյսբուքյան էջի հետևորդների թիվը հատել էր 100․000-ը, և այդ առիթով ընկերությունը որոշել էր ցույց տալ իր փոխադարձ սերը էջի հետևորդների և իր հաճախորդների հանդեպ։ Այս արշավի թվային առաջխաղացումը վստահված էր մեզ։  

Մանրամասն
case_studies
Առցանց վաճառքի արդյունավետ խթանում․ ©ԵՐԵՎԱՆԻ ԳԻՆՈՒ ՕՐԵՐ 2022

2022-ին Երևանցիների և զբոսաշրջիկների կողմից արդեն իսկ սիրված «Երևանի գինու օրեր» փառատոնի թվային առաջխաղացման գործը վստահված էր մեզ։ Արդյունքում՝ փառատոնի նոր կայք, փաթեթների առցանց գնումների շեշտակի աճ, սթիքերների փաթեթ, տպագրական նյութերի ամբողջական ապահովում․ մի խոսքով՝ փառատոնն անխոս ստացված էր։   

Մանրամասն
case_studies
Օնլայն B2B ֆորումի արդյունավետ առաջխաղացում

2022-ին Հարավային Կորեայի փոքր և միջին բիզնեսների նախարարությունը, հարավկորեական Innobiz ընկերության և ռուսաստանյան B2B Contact ընկերության հետ համատեղ իրականացրեցին «Հայաստան-Հարավային Կորեա» օնլայն B2B բիզնես ֆորումը՝ հարավկորեական բարձր տեխնոլոգիական մանր և միջին բիզնեսների մասնակցությամբ։ Նպատակը՝ հայ-կորեական նոր բիզնես համագործակցային հարաբերությունների հաստատումն ու ամրապնդումն էր։ Բիզնես ֆորումի թվային առաջխաղացումը վստահված էր մեզ։

Մանրամասն
case_studies
Հաճախորդների աճ և վաճառքի ավտոմատացում. Mikro Kapital 

Mikro Kapital-ը ֆինանսական ծառայություններ մատուցող ընկերություն է՝ նպատակաուղղված բիզնեսների` միկրո ձեռնարկություններից մինչև փոքր և միջին ձեռնարկությունների աճին և զարգացմանն օգնելուն: Մեր առջև դրված էր երկու խնդիր՝ անհրաժեշտ էր փոխել թվային մարքեթինգի ռազմավարությունն այնպես, որ վարկերի  դիմումների թվի աճ գրանցել։

Մանրամասն
case_studies
Միջոցառման արդյունավետ առաջխաղացում. Beer Days 

Մի քանի շաբաթ առաջ երևանյան փողոցներում տեղի ունեցավ Beer Days-ը (Գարեջրի օրեր): Սա Eventtoura-ի կողմից կազմակերպվող, ճանաչված և սիրված YereWine days-ի՝ գինի համտեսելու միջոցառման,   նոր տարբերակն էր: 

Հայկական հայտնի դարձվածքների, ֆոտոնկարահանման ոճի և ճանաչելի գրաֆիկ դիզայնի շնորհիվ՝ Beer Days-ը, նույնպես, դարձավ երևանյան փողոցներում անցկացվող հիմնական ու սիրելի միջոցառումներից մեկը։  

Մանրամասն
case_studies
Ինչպես գեներացնել 100% ROI ինֆլուենսեր մարքեթինգի արշավի միջոցով. Lumiere Optics-ի հաջողված դեպքի ուսումնասիրություն

Ամռանն ընդառաջ DMS-ին դիմել էր Lumiere Optics-ը՝ ամառային եղանակի գալուստը զվարճալի և հետաքրքիր կերպով «տոնելու» խնդրանքով:

Մանրամասն
case_studies
Ինչպե՞ս արդյունավետ գովազդել B2B միջոցառումը

Իրան-Հայաստան B2B միջոցառման համար երկու շաբաթում գրանցել ենք 80+ պոտենցիալ հաճախորդ։

Մանրամասն
case_studies
70 Mercedes-Benz Sprinter-ների վաճառք 2 շաբաթում՝ սահմանափակ բյուջեով

Թվային գովազդների ճիշտ ռազմավարության արդյունքում վաճառվեց 70 Mercedes-Benz Sprinter՝ ընդհանուր 1.720.000 դոլար արժողությամբ

Մանրամասն
case_studies
Օնլայն վաճառքների 70% աճ Roberto Piraloff-ի համար Covid-19 համավարակի պայմաններում

Օնլայն վաճառքների 70% աճ Roberto Piraloff-ի համար Covid-19 համավարակի պայմաններում

Մանրամասն
case_studies
Արտույտ

Մեծացրել ենք ընկերության վաճառքները՝ փոփոխելով ընկերության բրենդինգը և կայքը, ինչպես նաև իրականացնելով արդյունավետ թվային մարքեթինգի արշավներ։

Մանրամասն
case_studies
«Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի հեռուստամարաթոն-2018թ

Նվիրատվություններ 2071% աճ նախորդ տարվան համարժեք գովազդային բյուջեով և «Տարվա ճգնաժամային կառավարում» մրցանակ։

Մանրամասն