Հաճախորդների աճ և վաճառքի ավտոմատացում. Mikro Kapital 

33․5%

վարկերի գումարային ծավալի աճ

25%

վարկ ստանալու դիմումների աճ

54%

պոտենցիալ հաճախորդների աճ

200%

կայքի այցելուների աճ

Mikro Kapital-ը ֆինանսական ծառայություններ մատուցող ընկերություն է՝ նպատակաուղղված բիզնեսների` միկրո ձեռնարկություններից մինչև փոքր և միջին ձեռնարկությունների աճին և զարգացմանն օգնելուն: Մեր առջև դրված էր երկու խնդիր՝ անհրաժեշտ էր փոխել թվային մարքեթինգի ռազմավարությունն այնպես, որ վարկերի  դիմումների թվի աճ գրանցել։

Խնդիրը 

Համար մեկ խնդիրը, որի առաջ կանգնել էր Mikro Kapital-ը, սոցիալական ցանցերի միջոցով վարկերի դիմումների ավելի քիչ լինելն էր՝ ի տարբերություն գովազդի այլ միջոցների արդյունքների՝ ռադիո, վահանակներ, նախկին հաճախորդներ և այլն: Ուստի, անհրաժեշտ էր գտնել վարկին դիմելու ընթացակարգը կազմակերպեու եղանակ, և այն տարածել ձեռնարկատիրական գործունեություն ստեղծող և զարգացման տարբերակներ փնտրող գործարարների ավելի լայն շրջանակում:

Mikro Kapital-ի հաջորդ կարևորագույն խնդիրը այդ ծառայություններին մարդկանց դիմելու եղանակն էր ․ շատ հաճախ մարդիկ խնդրում էին մանրամասներ կամ ցանկանում էին գրանցվել Mikro Kapital-ի սոցիալական ցանցերի հրապարակումների տակ մեկնաբանություններ թողելով, կամ Facebook-յան էջին անձնական նամակներ գրելով:  Այս ընթացակարգը արդյունավետ չէր, քանի որ հայտերի ընդհանուր քանակը քիչ էր, ինչպես նաև թերի լինելու պատճառով՝ բարդ էր հայտերի մշակման փուլը։  Այդ իսկ պատճառով, Mikro Kapital-ի վաճառքի բաժինը ծանրաբեռնված էր, և շատ բարդ էր բոլոր դիմումները մեկ տեղում հավաքագրել:  

Լուծման մարտավարությունը  

Որոշ ժամանակ մտածելուց հետո որոշեցինք բազմակողմ և բազմաքայլ մոտեցում որդեգրել՝ վերոհիշյալ խնդիրները լուծելու համար:  

Առաջին հերթին, Mikro Kapital-ի գովազդները ընկերության համար չէին ապահովում ակնկալվող արդյունքները: Հաճախորդները տեսնում էին գովազդները և գրում մեկնաբանություններ՝ ցանկանալով դիմել վարկ ստանալու կամ մանրամասներ ճշտելու համար: Այդ իսկ պատճառով, մենք բոլոր դրվող գովազդների նպատակները դարձրինք «կայքի այցելություն» և  տեղադրեցինք հղում դեպի Mikro Kapital-ի կայք:  

Ի հավելումն դրա, վարկերով հետաքրքրված անձանց ուշադրությունը գրավելու համար՝ հղումները հատուկ ընտրեցինք դեպի ամենացանկալի ծառայություններ, այդ թվում՝ առանց գրավի, գրավով ապահովված, կամ ավտոմեքենան՝ որպես գրավի առարկա վարկերի: Այսպիսով, կարիք չկար մեկնաբանություններում վարկերի մասին հավելյալ մանրամասներ հարցնելու. նրանք կարող էին պարզապես սեղմել հղմամբ և տեսնել մանրամասներն ինքնուրույն: Միևնույն ժամանակ, եթե անձինք այդուհանդերձ մեկնաբանություն գրեին հրապարակումներից մեկի ներքևում, բոտը (Ինտերնետում կամ որևէ այլ ցանցում ավտոմատ կերպով աշխատող ծրագիր, որը կարող է հաղորդակցվել այլ ծրագրերի կամ օգտատերերի հետ) նրանց ավտոմատ կերպով կուղարկեր նամակ՝ պատասխանելով հաճախորդի հարցերին:

Երկրորդ փուլում որոշեցինք լուծել հաճախորդներին արդյունավետ և սահուն կերպով ներգրավելու խնդիրը: Հիշյալ խնդրի լուծումներից մեկը, որն էլ որ ընտրեցինք, lead generation գովազդներ օգտարգործելն էր, որոնք ընկերության CRM համակարգին կցեցինք Zapier-ի միջոցով: Այսպիսով, անձինք, տեսնելով գովազդը, հնարավորություն ունեին անմիջապես գրանցվելու lead generation գրանցման ֆորմայի միջոցով և կարիք չունեին մեկնաբանություններ գրելու՝ պարզելու, թե ինչպես կարող են վարկ ստանալու համար դիմել, և սպասել, որպեսզի որևէ անձ իրենց օգնի: Վերջիններիս կողմից ներկայացրած տվյալներն ավտոմատ կերպով կապվում էին ընկերության Customer Relationship Management համակարգին, որտեղ պահվում էր իրենց հաճախորդների տվյալները: Այս ընթացակարգը այն աստիճանի էր ավտոմատացված, որ Mikro Kapital-ի Վաճառքի անձնակազմը միայն պետք է զանգեր կատարեր և վերջնական տեսքի բերեր հաճախորդների՝ վարկունակության հարցը: 

Բացի այդ, գովազների թիրախավորման համար մենք օգտագործեցինք մի քանի մոտեցում՝  

  • Retargeting` գովազդները ցույց տալով այն անձանց, ովքեր կայք այցելելով որոշակի հետաքրքրություն էին ցուցաբերել վարկերի նկատմամբ։ Եթե կայքի այցելուները դեռևս չէին թողել վարկին դիմելու հայտ, ապա նրանց կրկին ցուցադրում էինք գովազդը՝ այլ վիզուալով,
  • Գործող կոնտակտային բազա՝ նախկինում վարկի դիմած անձանց կոնտակտները վերբեռնեցինք սոց․ ցանցեր և սկսեցինք գովազդել ընկերության այլ ծառայությունները։ Կարևոր է, որպեսզի նախապես ունենաք իրավունք օգտագործել իրենց կոնտակտները գովազդի համար։
  • Lookalike (նմանատիպ) լսարան՝ թիրախավորելով անձանց, ովքեր այս կամ այն կերպ նման էին առկա հաճախորդներին:  

Միաժամանակ օգտագործում էինք Google-ի որոնողական համակարգի գովազդներ, որպեսզի, օրինակ՝ բիզնես վարկ կամ այլ բանալի բառեր փնտրող մարդիկ, առցանց որոնումների ժամանակ հանդիպեին Mikro Kapital-ի գովազդին : Այս գովազդում կրկին կիրառեցինք նաև retargeting-ը։

Մեր գործառնությունների վերջին փուլը chat-բոտեր ստեղծելն էր:  Վերջիններս դարձան ամբողջական ծառայության մատուցման գործիք, որտեղ օգտատերը կարող էր ցանկացած բան իմանալ՝ կապված վարկերի, դրանց տրամադրման պայմանների մասին և առանց կայք այցելելու մեսսենջերով դիմել վարկ ստանալու համար: Վերջինս կրկին ավտոմատացված էր և միացված Mikro Kapital-ի CRM համակարգին՝ պրոցեսը դարձնելով հեշտ և ամբողջական հաճախորդի և վաճառքի մասնագետների համար:  

Միևնույն ժամանակ, բրենդի վերաբերյալ տեղեկացվածությունը բարձրացնելու նպատակով Mikro Kapital-ի համար բացեցինք Youtube-յան ալիք, որտեղ տեղադրեցինք բացատրական տեսանյութեր՝ բարձրացնելով բրենդի հանդեպ վստահությունը և  համընդհանուր ճանաչումը:  

Արդյունքները 

Վերոհիշյալ գործառնությունների արդյունքում Mikro Kapital-ը որակավորված պոտենցիալ հաճախորդների աճ գրանցեց: Ի հավելումն դրա, քանի որ Վաճառքի բաժինը արդեն հնարավորություն ուներ առավելապես ուշադրությունը կենտրոնացնել այդ պոտենցիալ հաճախորդներին վաճառքի ձագարով ուղղորդելու վրա, վարկ ստանալու դիմումները աճեցին 25 %-ով: Վերջապես, վարկերի գումարային ծավալն աճեց 33.5 %-ով:  Գովազդային գործառնությունների վերագործարկման մարտավարությունը նաև հանգեցրեց կայքէջի այցելուների թվի աճին:  

 

Կիսվել