SMM

Instagram story-ների դերը ժամանակակից թվային մարքեթինգում

Instagram story-ների դերը ժամանակակից թվային մարքեթինգում

Արդեն որոշ ժամանակ է, ինչ story-ները սոցիալական մեդիայի տարբեր հարթակներում լայն լսարաններ են հավաքում։ Դրանց օգնությամբ բրենդերն ու օգտատերերը հնարավորություն են տալիս իրենց հետևորդներին սահմանափակ ժամանակում հաղորդակից լինել իրենց առօրյայի որևէ պահի: Չնայած Instagram story-ների օգտագործումը հասարակ օգտատերերի կողմից շատ մեծ տարածում ունի, սակայն շատ բրենդեր դեռ փնտրում են տարբեր ճանապարհներ այս գործընթացի կամ ավելի ճիշտ հոսանքի մասը դառնալու համար: Եթե դուք էլ եք ներկայացնում որևէ բրենդ, որ դեռ չի հասցրել story-ների գնացքում հայտնվել, ապա դուք հաստատ շատ կարևոր բան բաց եք թողել:

Instagram-ի story-ներն ի հայտ եկան 2016 թվականից: 2016-ի հոկտեմբերին դրանց օրական ակտիվ օգտվողների քանակը մոտ 100 միլիոն էր։ Փաստացի, Instagram-ի story-ների աճը մինչ այժմ չի նվազել՝ հասնելով օրական մոտ 400 միլիոնի: Իրականում սա այդքան էլ զարմանալի չէ, քանի որ կարճ հոլովակները դարձել են սոցիալական մեդիայի ամենաօգտագործելի ու ամենասիրելի գործիքը

 

Instagram story-ների օրական ակտիվ օգտվողների թիվը

Instagram story-ների օրական ակտիվ օգտվողների թիվը: Աղբյուրը՝ statista.com

 

Այնուամենայնիվ, երբ հարցը հասնում է նոր ձևաչափերին, հաճախ բրենդերն ուղղակի տանջվում են իրենց օգտատերերի պահանջներին համընթաց շարժվելու համար: Շատ բրենդեր են իրականում գիտակցում, որ story-ներն ամենավերջին թրենդերից են, բայց չեն կարողանում որոշել՝ արդյո՞ք story-ներն ավելի կարևոր են, քան այն ռեսուրսները, որոնք օգտագործվում են դրանք ստեղծելու համար: Չէ՞ որ այդ story-ները պահպանվում են ընդամենը 24 ժամ:

Ինստագրամի սթորիները օրգանիկ հրապարակումների հետ համեմատելու համար Socialbakers-ը կատարել է ուսումնասիրություն։ Դիտարկվել են Ինստագրամի ավելի քան 1100 բիզնես էջ։ Արդյունքը միանշանակ է․ այս կարճ հոլովակներն ունեն շատ մեծ պոտենցիալ։

 

Բրենդերը հրապարակում են ավելի շատ Instagram story-ներ, քան գրառումներ

Socialbakers-ի ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ բրենդերն այնքան էլ ակտիվ չեն օգտվում այս նոր գործիքից։ Նրանց հրապարակած սթորիների և օրգանիկ հրապարակումների համեմատական թիվը գրեթե նույնն է։ Այն դեպքում, երբ շատերն օրվա ընթացքում հրապարակում են տասնյակ սթորիներ, բրենդերի մոտ սթորիների քանակն ընդամենը 8%-ով է գերազանցում օրգանիկ հրապարակումների քանակին։

 

Instagram stories vs posts

Instagram story-ների և օրգանիկ հրապարակումների օգտագործումը բրենդերի կողմից։ Աղբյուրը՝ socialbakers.com

 

Story-ներ օգտագործող բրենդերն ավելի շատ դիտելիություն են ունենում

Story-ների կարճ «կյանքի» պատճառով՝ դրանց դեպքում բրենդերը պետք է հատուկ KPI-ներ սահմանեն։ Ի տարբերություն օրգանիկ հրապարակումների, որտեղ որպես հիմնական նպատակ կարող են լինել մեկնաբանություններն ու հավանումները, այստեղ չափորոշիչներն այլ են: Հաճախ սթորիներն այնքան կարճ են, որ մարդիկ չեն հասցնում մեկնաբանություն թողնել։

Այսպիսով՝ ի՞նչ է պետք հաշվարկել, երբ հերթը հասնում է Instagram-ի story-ներին: Այս դեպքում ամենակարևոր ցուցանիշները Reach-ն ու Impressions-ն են։ Reach-ը ցույց է տալիս, թե քանի անձ է դիտել ձեր հրապարակած սթորին, իսկ Impressions-ը ցույց է տալիս, թե ընդհանուր առմամբ քանի անգամ է դիտվել այն։

Ըստ ուսումնասիրության՝ բրենդերի story-ները մեծ ազդեցություն են ունենում վերջնական Impression-ների վրա, չնայած այն փաստին, որ օրգանիկ գրառումները դեռևս ապահովում են բրենդերի հիմնական հասանելիությունը (reach)։ Այնուամենայնիվ, մենք չենք կարող արհամարհել այն փաստը, որ գրառումների և story-ների կյանքի շրջանը տարբեր են, այսպիսով իհարկե, համեմատությունը 100%-ով արդար չէ:

 

Instagram story-ների և օրգանիկ հրապարակումների համեմատությունն ըստ impression-ների

Instagram story-ների և օրգանիկ հրապարակումների համեմատությունն ըստ impression-ների։ Աղբյուրը՝ socialbakers.com

Այստեղ կարող եք տեսնել, որ գրառումները ստանում են բրենդերի Impression-ների 81%-ը, իսկ ահա story-ները՝ մոտավորապես 19%-ը: Հիմա դուք հավանաբար մտածում եք, որ 19%-ը բավարար չէ, որպեսզի դուք սրանով զբաղվեք, բայց մի շտապեք հետևություններ անել։

Ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ վերլուծված բրենդերի Impression-ների 1/5-ը գալիս է բացառապես story-ներից: Սա իրականում մեծ բաժին է, մանավանդ եթե հաշվի առնենք, որ սա ամբողջովին օրգանիկ է, որին հասնելը գնալով ավելի ու ավելի դժվար է դառնում:

Օրգանիկ հասանելիությունը սոցիալական մեդիայում գնալով ավելի ու ավելի դժվար է դառնում: Բրենդերն այժմ ստիպված են ավելի մեծ ռեսուրսներ ծախսել, որպեսզի ստեղծեն գրավիչ և ներգրավվածություն ապահովող կոնտենտ։ Այս պայմաններում story-ները հրաշալի գործիք են հավելյալ օրգանիկ հասանելիություն ապահովելու համար։

SMM
Նմանատիպ Նորություններ
LinkedIn-ը շարունակում է զարգանալ՝ գրավելով գովազդատուների ուշադրությունը
01 February, 2019
LinkedIn-ը շարունակում է զարգանալ՝ գրավե...
Ինչպես Ինստագրամի օգնությամբ վաճառել տոների ժամանակ
21 December, 2020
Ինչպես Ինստագրամի օգնությամբ վաճառել տոն...
9 բանաձև արդյունավետ քոփիռայթինգի համար
05 February, 2021
9 բանաձև արդյունավետ քոփիռայթինգի համար...
Ինչ են իրենցից ներկայացնում Instagram-ի AR ֆիլտրերը և ինչու արժե օգտագործել դրանք. Ուղեցույց
13 April, 2021
Ինչ են իրենցից ներկայացնում Instagram-ի...
Ինչպե՞ս գեներացնել գաղափարներ գրավիչ բովանդակության համար
01 June, 2021
Ինչպե՞ս գեներացնել գաղափարներ գրավիչ բով...
Ի՞նչ ներառել մարքեթինգային ռազմավարության մեջ
09 June, 2021
Ի՞նչ ներառել մարքեթինգային ռազմավարությա...
Lead Generation 101: Ինչպե՞ս ներգրավել հաճախորդներ Facebook-ի գովազդներով
05 August, 2021
Lead Generation 101: Ինչպե՞ս ներգրավել հ...
Հետևել արշավի արդյունքներին UTM թեգերի միջոցով․ ամբողջական ուղեցույց
10 September, 2021
Հետևել արշավի արդյունքներին UTM թեգերի մ...
Ինչպես վերլուծել մրցակիցներին թվային հարթակներում
07 January, 2022
Ինչպես վերլուծել մրցակիցներին թվային հար...