DMS բլոգ.Կարդացե՛ք թվային մարքեթինգի վերջին նորությունները մեր բլոգում։

Google-ի նոր ալգորիթմներից մինչև սոց․ ցանցերի նոր միտումներ և բրենդինգ․ DMS-ը կօգնի ձեզ լինել տեղեկացված:

SEO
SMM
07 January, 2022

Ինչպես վերլուծել մրցակիցներին թվային հարթակներում

Ժամանակակից աշխարհում, որտեղ E-commerce-ը և սոց․ մեդիա մարքե...

SMM
10 September, 2021

Հետևել արշավի արդյունքներին UTM թեգերի միջոցով․ ամբողջական ուղեցույց

Երբ նոր արշավ ես մեկնարկում թվային հարթակներում, խնդիրներից...

Contextual Advertising
SMM
05 August, 2021

Lead Generation 101: Ինչպե՞ս ներգրավել հաճախորդներ Facebook-ի գովազդներով

Այս հոդվածում կխոսենք Lead Generation-ի՝ պոտենցիալ հաճախորդն...

Contextual Advertising
SEO
SMM
09 June, 2021

Ի՞նչ ներառել մարքեթինգային ռազմավարության մեջ

Այսօր, առավել քան երբևէ մեր կյանքը հնարավոր չէ պատկերացնել ա...

SMM
01 June, 2021

Ինչպե՞ս գեներացնել գաղափարներ գրավիչ բովանդակության համար

Եթե կարդում եք այս հոդվածը, ուրեմն ենթադրում եմ, որ Դուք էլ,...

SMM
13 April, 2021

Ինչ են իրենցից ներկայացնում Instagram-ի AR ֆիլտրերը և ինչու արժե օգտագործել դրանք. Ուղեցույց

Եթե քարանձավում չեք ապրում, ապա հաստատ լսել եք Ինստրագրամի ս...

Contextual Advertising
SMM
05 February, 2021

9 բանաձև արդյունավետ քոփիռայթինգի համար

Քանի՞ անգամ եք սևեռվել հայացքով էկրանին որևէ գովազդի տեքստ գ...

SMM
21 December, 2020

Ինչպես Ինստագրամի օգնությամբ վաճառել տոների ժամանակ

Այս բլոգում դուք կգտնեք օգտակար խորհուրդներ՝ ինպես օգտագործե...

21 January, 2018

Ինչ է Influencer Marketing-ը և ինչու է այն կարևոր

Եթե փնտրեք, թե որոնք են սոց․ մեդիա մարքեթինգի 2018-ի թրենդեր...

SEO
23 July, 2018

Բլոգ հրապարակումների օպտիմալ երկարությունը SEO-ի տեսանկյունից

Կոնտենտի ու տեքստերի հետ աշխատողները շատ են քննարկում, թե վե...

SMM
01 October, 2018

Instagram story-ների դերը ժամանակակից թվային մարքեթինգում

Արդեն որոշ ժամանակ է, ինչ story-ները սոցիալական մեդիայի տարբ...

SMM
01 February, 2019

LinkedIn-ը շարունակում է զարգանալ՝ գրավելով գովազդատուների ուշադրությունը

Չնայած ինովացիաների տեսանկյունից այնքան էլ արագ չլինելուն՝ L...

Ինչպես վերլուծել մրցակիցներին թվային հարթակներում
SEO
SMM
07 January, 2022
Ինչպես վերլուծել մրցակիցներին թվային հարթակներում

Ժամանակակից աշխարհում, որտեղ E-commerce-ը և սոց․ մեդիա մարքեթինգն անդադար աճում...

Հետևել արշավի արդյունքներին UTM թեգերի միջոցով․ ամբողջական ուղեցույց
SMM
10 September, 2021
Հետևել արշավի արդյունքներին UTM թեգերի միջոցով․ ամբողջական ուղեցույց

Երբ նոր արշավ ես մեկնարկում թվային հարթակներում, խնդիրներից մեկը, որի հետ առընչվ...

Lead Generation 101: Ինչպե՞ս ներգրավել հաճախորդներ Facebook-ի գովազդներով
Contextual Advertising
SMM
05 August, 2021
Lead Generation 101: Ինչպե՞ս ներգրավել հաճախորդներ Facebook-ի գովազդներով

Այս հոդվածում կխոսենք Lead Generation-ի՝ պոտենցիալ հաճախորդներ գեներացնելու մասի...

Ի՞նչ ներառել մարքեթինգային ռազմավարության մեջ
Contextual Advertising
SEO
SMM
09 June, 2021
Ի՞նչ ներառել մարքեթինգային ռազմավարության մեջ

Այսօր, առավել քան երբևէ մեր կյանքը հնարավոր չէ պատկերացնել առանց համացանցի։ Այդ...

Ինչպե՞ս գեներացնել գաղափարներ գրավիչ բովանդակության համար
SMM
01 June, 2021
Ինչպե՞ս գեներացնել գաղափարներ գրավիչ բովանդակության համար

Եթե կարդում եք այս հոդվածը, ուրեմն ենթադրում եմ, որ Դուք էլ, բովանդակություն մշա...

Ինչ են իրենցից ներկայացնում Instagram-ի AR ֆիլտրերը և ինչու արժե օգտագործել դրանք. Ուղեցույց
SMM
13 April, 2021
Ինչ են իրենցից ներկայացնում Instagram-ի AR ֆիլտրերը և ինչու արժե օգտագործել դրանք. Ուղեցույց

Եթե քարանձավում չեք ապրում, ապա հաստատ լսել եք Ինստրագրամի սթորիների մասին: Ես հ...

9 բանաձև արդյունավետ քոփիռայթինգի համար
Contextual Advertising
SMM
05 February, 2021
9 բանաձև արդյունավետ քոփիռայթինգի համար

Քանի՞ անգամ եք սևեռվել հայացքով էկրանին որևէ գովազդի տեքստ գրելիս: Նման բան պատա...

Ինչպես Ինստագրամի օգնությամբ վաճառել տոների ժամանակ
SMM
21 December, 2020
Ինչպես Ինստագրամի օգնությամբ վաճառել տոների ժամանակ

Այս բլոգում դուք կգտնեք օգտակար խորհուրդներ՝ ինպես օգտագործել Ինստագրամը պոտենցի...

Ինչ է Influencer Marketing-ը և ինչու է այն կարևոր
21 January, 2018
Ինչ է Influencer Marketing-ը և ինչու է այն կարևոր

Եթե փնտրեք, թե որոնք են սոց․ մեդիա մարքեթինգի 2018-ի թրենդերը, ապա կհամոզվեք, որ...

Բլոգ հրապարակումների օպտիմալ երկարությունը SEO-ի տեսանկյունից
SEO
23 July, 2018
Բլոգ հրապարակումների օպտիմալ երկարությունը SEO-ի տեսանկյունից

Կոնտենտի ու տեքստերի հետ աշխատողները շատ են քննարկում, թե վերջապես որն է SEO-ի տ...

Instagram story-ների դերը ժամանակակից թվային մարքեթինգում
SMM
01 October, 2018
Instagram story-ների դերը ժամանակակից թվային մարքեթինգում

Արդեն որոշ ժամանակ է, ինչ story-ները սոցիալական մեդիայի տարբեր հարթակներում լայն...

LinkedIn-ը շարունակում է զարգանալ՝ գրավելով գովազդատուների ուշադրությունը
SMM
01 February, 2019
LinkedIn-ը շարունակում է զարգանալ՝ գրավելով գովազդատուների ուշադրությունը

Չնայած ինովացիաների տեսանկյունից այնքան էլ արագ չլինելուն՝ LinkedIn-ը դանդաղ, բա...