Թվերն ավելի տպավորիչ են, քան խոսքերը: Ձեզ ենք ներկայացնում մեր վերջին աշխատանքների արդյունքները։
2022-ին տոնավաճառում բացվեց կահույքի առաջին մեծ մասնագիտացված սրահը, որտեղ ներկայացված են ոլորտի բազմաթիվ հայտնի բրենդեր: Տոնավաճառի նոր կահույքի սրահի բացման մասին տեղեկացվածության բարձրացման գործը վստահված էր մեզ։
Մանրամասն
Rossia Mall-ը Երևանի կենտրոնում տեղակայված բազմաֆունկցիոնալ մոլ է, որի 7 հարկերում հնարավոր է գտնել ամեն ինչ ընտանեկան ժամանցի համար։ 2022 թվականին Rossia Mall-ի ֆեյսբուքյան էջի հետևորդների թիվը հատել էր 100․000-ը, և այդ առիթով ընկերությունը որոշել էր ցույց տալ իր փոխադարձ սերը էջի հետևորդների և իր հաճախորդների հանդեպ։ Այս արշավի թվային առաջխաղացումը վստահված էր մեզ։
Մանրամասն
2022-ին Երևանցիների և զբոսաշրջիկների կողմից արդեն իսկ սիրված «Երևանի գինու օրեր» փառատոնի թվային առաջխաղացման գործը վստահված էր մեզ։ Արդյունքում՝ փառատոնի նոր կայք, փաթեթների առցանց գնումների շեշտակի աճ, սթիքերների փաթեթ, տպագրական նյութերի ամբողջական ապահովում․ մի խոսքով՝ փառատոնն անխոս ստացված էր։
Մանրամասն
2022-ին Հարավային Կորեայի փոքր և միջին բիզնեսների նախարարությունը, հարավկորեական Innobiz ընկերության և ռուսաստանյան B2B Contact ընկերության հետ համատեղ իրականացրեցին «Հայաստան-Հարավային Կորեա» օնլայն B2B բիզնես ֆորումը՝ հարավկորեական բարձր տեխնոլոգիական մանր և միջին բիզնեսների մասնակցությամբ։ Նպատակը՝ հայ-կորեական նոր բիզնես համագործակցային հարաբերությունների հաստատումն ու ամրապնդումն էր։ Բիզնես ֆորումի թվային առաջխաղացումը վստահված էր մեզ։
Մանրամասն
Mikro Kapital-ը ֆինանսական ծառայություններ մատուցող ընկերություն է՝ նպատակաուղղված բիզնեսների` միկրո ձեռնարկություններից մինչև փոքր և միջին ձեռնարկությունների աճին և զարգացմանն օգնելուն: Մեր առջև դրված էր երկու խնդիր՝ անհրաժեշտ էր փոխել թվային մարքեթինգի ռազմավարությունն այնպես, որ վարկերի դիմումների թվի աճ գրանցել։
Մանրամասն
Մի քանի շաբաթ առաջ երևանյան փողոցներում տեղի ունեցավ Beer Days-ը (Գարեջրի օրեր): Սա Eventtoura-ի կողմից կազմակերպվող, ճանաչված և սիրված YereWine days-ի՝ գինի համտեսելու միջոցառման, նոր տարբերակն էր:
Հայկական հայտնի դարձվածքների, ֆոտոնկարահանման ոճի և ճանաչելի գրաֆիկ դիզայնի շնորհիվ՝ Beer Days-ը, նույնպես, դարձավ երևանյան փողոցներում անցկացվող հիմնական ու սիրելի միջոցառումներից մեկը։
Մանրամասն
Ամռանն ընդառաջ DMS-ին դիմել էր Lumiere Optics-ը՝ ամառային եղանակի գալուստը զվարճալի և հետաքրքիր կերպով «տոնելու» խնդրանքով:
Մանրամասն
Իրան-Հայաստան B2B միջոցառման համար երկու շաբաթում գրանցել ենք 80+ պոտենցիալ հաճախորդ։
Մանրամասն
Թվային գովազդների ճիշտ ռազմավարության արդյունքում վաճառվեց 70 Mercedes-Benz Sprinter՝ ընդհանուր 1.720.000 դոլար արժողությամբ
Մանրամասն
Օնլայն վաճառքների 70% աճ Roberto Piraloff-ի համար Covid-19 համավարակի պայմաններում
Մանրամասն
Մեծացրել ենք ընկերության վաճառքները՝ փոփոխելով ընկերության բրենդինգը և կայքը, ինչպես նաև իրականացնելով արդյունավետ թվային մարքեթինգի արշավներ։
Մանրամասն
Նվիրատվություններ 2071% աճ նախորդ տարվան համարժեք գովազդային բյուջեով և «Տարվա ճգնաժամային կառավարում» մրցանակ։
Մանրամասն